مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-31اجتماعي

یادداشت| لزوم همراهی نخبگان در بزرگترین بازگشایی مدارس کشور


نخبگان باید دست به دست هم دهند و با ارائه ی راهکارهای اثربخش، وزارت آموزش و پرورش را در بازگشایی ایمن مدارس کشور یاری دهند.

- یادداشت خداداد ابراهیمی؛ معلم نمونه کشوری: وزارت آموزش و پرورش مصمم است که 14 فروردین 1401 بزرگترین بازگشایی آموزشی کشور را رقم بزند تا در تحولات آموزشی وسیع ترین وزارتخانه کشور، در این مقطع تاریخی خاص ( بحران کرونا) متفاوت از گذشته ایفای نقش کند.

در این رهگذار اما چند مقوله قابل واکاوی ست؛ حال که براساس دستورالعمل مشترک فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی کودکان و نوجوانان امروز، شهروندان جهانی، عاملان قدرتمند تغییر و نسل آینده ی مراقبین، دانشمندان و پزشکان جهان ما هستند، هر بحران، فرصتی است برای کمک به کودکان و نوجوانان برای یادگیری، تمرین مهربانی و شفقت، و افزایش تاب آوری و در نهایت، ساختن جامعه ای امن تراست.

اما تعمیق آموزش و جبران افت تحصیلی،چگونه باید دنبال شود؟ برای ترک تحصیل و یا قطع ارتباط آموزشی 3 میلیون دانش آموز که بیشتر آن ها کودکان یا نوجوانانی هستند که به موبایل و تبلت دسترسی نداشته اند، کدام برنامه، گره گشا و کارآمد خواهد بود؟ وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی ایمن ، در اجرای پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا باید در مدارس چه ساز وکار نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| لزوم همراهی نخبگان در بزرگترین بازگشایی مدارس کشور

یادداشت| لزوم همراهی نخبگان در بزرگترین بازگشایی مدارس کشور